MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Promocja! INSTRUKCJA LADA WAZ 2104, 2105 w cenie 21,34 zł !
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
LUDZIE TWORZĄCY HISTORIĘ MOTORYZACJI
Wydawnictwo
Towar dnia
136,00 zł
88,30 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Wyszukiwarka (odnaleziono: 7) nowe wyszukiwanie
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Matczak
W książce odpowiedzi między innymi na pytania: Co to jest marketing ? Co myślą klienci o firmie ? Co to jest wizerunek ? Dlaczego klienci wybierają dany warsztat ? Jaki wizerunek budują serwisy w Polsce ? Jakość w usługach – co to takiego ? Reklama masowa czy marketing (bardzo) bezpośredni ? O co chodzi w PR ? Co to jest marketing wewnętrzny ? Jak budować lojalność ? Dla których klientów program lojalnościowy?
Wydawnictwo: Motomarketing
165,00 zł
153,32 zł
przechowalnia
SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM CZ.2
Maciej Matczak, Marcin Urbański, Maciej Brzeziński
Wybór zagadnień omawianych w „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2” został dokonany na podsta­wie opinii uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne? Prowadzenie negocjacji cenowych i wiele innych informacji związanych z marketingiem w warsztacie samochodowym przedstawiono w tym podręczniku. Zapraszamy do zakupu książki, Właścicieli warsztatów samochodowych szanujących i dbających o zadowolenie klienta.
Wydawnictwo: Motomarketing
59,00 zł
42,16 zł
przechowalnia
AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Maciej Brzeziński, Maciej Matczak
Akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować.
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Urbański
Scenki z praktycznej sprzedaży części i usług, jak prowadzić rozmowę z klientem? Jak zaproponować klientowi inne usługi podczas Jego wizyty w warsztacie? O prowadzeniu bazy danej z poszczególnymi klientami. Pierwszy kontakt z klientem warsztatu samochodowego i przedstawienie oferty. Jak oswoić usługę? Nabywanie usług serwisowych - racjonalne czy emocjonalne? O tych i innych tematach traktuje książka pt. Jak sprzedać usługi i części w warsztacie samochodowym. Zapraszamy do zakupu
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Anna Leśnikowska-Jaros, Maciej Matczak
Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO. WYBRANE ZAGADNIENIA DLA SERWU I KLIENTA
Maciej Matczak, Marcin Urbański, Maciej Brzeziński
W książce autor przedstawia tematy związane z konkurencją rynkową w rozdziale poświęconym GVO i zagadnieniu „który warsztat jest lepszy”, jak również rozdział ze słownikiem wybranych pojęć. Zamierzeniem autor było również uświadomienie klientów warsztatów jak wykonywana jest obsługa Ich samych, poprzez przekazanie im informacji związanych z obsługą ich aut. Informację zawarte w drugiej części zawierają wybrane elementy zarządzania warsztatem (koszt robocizny, próg rentowności, wskaźniki
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO
Maciej Matczak
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?
Wydawnictwo: Motomarketing
Produkt archiwalny
Strona: [1] / 1
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.