OPIS
PRODUKTU
NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO
Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.
W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. W poradniku poruszono również tematykę „psychologicznych” elementów marketingu na miejscu w warsztacie. Książka zawiera wiele informacji o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.
Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego
SPIS TREŚCI
1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE
2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ
3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI OPONIARSKIE
4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU
5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY
6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE
7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY
NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO - POLECAMY!
PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU
W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
- Przesyłka krajowa
- Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
- Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.