MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Promocja! CB600N HONDA (2008-2012) – INSTRUKCJA OBSŁUGI I NAPRAWY – HAYNES w cenie 170,38 zł !
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
ALBUMY I ENCYKLOPEDIE (0)
BEZPIECZEŃSTWO CZYNNE I BIERNE (0)
BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO (0)
- Układ chłodzenia (0)
- Układ elektryczny (0)
- Układ hamulcowy (0)
- Układ kierowniczy (0)
- Układ klimatyzacji (0)
- Układ napędowy (0)
- Układ rozrządu (0)
- Układ smarowania (0)
- Układ zapłonowy (0)
- Układ zasilania (0)
- Zawieszenie samochodu (0)
BUDOWNICTWO LĄDOWE I KOLEJNICTWO (0)
CZASOPISMA I MAGAZYNY (0)
- AUTOELEKTRO (0)
- PORADNIK SERWISOWY (0)
DANE AUTODATA (0)
- Dane diagnostyczne (0)
- Dane naprawcze (0)
- Diagnoza i regulacja silnika (0)
DIAGNOSTYKA I DIAGNOZOWANIE (0)
HISTORIA MOTORYZACJI (0)
INFORMATORY TECHNICZNE BOSCH (0)
- Samoloty (1)
- TECHBOOKS DIY MANUALS (0)
- APRILIA (0)
- BMW (2)
- DUCATI (0)
- GILERA (0)
- HONDA (6)
- KAWASAKI (1)
- PEUGEOT (0)
- PIAGGIO (1)
- SIMSON (0)
- SUZUKI (0)
- TRIUMPH (2)
- VESPA (1)
- YAMAHA (1)
- ALFA ROMEO (0)
- AUDI (2)
- BMW (2)
- CHEVROLET (0)
- CHRYSLER (0)
- CITROEN (0)
- DACIA (0)
- DAEWOO (2)
- DODGE (0)
- FIAT (2)
- FORD (6)
- FSO (0)
- HONDA (0)
- HYUNDAI (0)
- INFINITI (0)
- JAGUAR (0)
- JEEP (0)
- Kia (0)
- LADA (0)
- LAND ROVER (0)
- LEXUS (0)
- MAZDA (2)
- MG (1)
- MINI (0)
- MITSUBISHI (0)
- NISSAN (4)
- OPEL (4)
- PEUGEOT (1)
- PLYMOUTH (0)
- PONTIAC (0)
- RENAULT (0)
- ROVER (0)
- SAAB (1)
- SEAT (1)
- SKODA (1)
- SUZUKI (0)
- TOYOTA (1)
- VOLVO (0)
LOGISTYKA (0)
LUDZIE TWORZĄCY HISTORIĘ MOTORYZACJI (0)
MILITARIA (0)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE I AKADEMICKIE (0)
POZOSTAŁE (0)
PRAWO I PRZEPISY W MOTORYZACJI (0)
PRZEWODNIKI I PORADNIKI (0)
SCHEMATY ELEKTRYCZNE SAMOCHODÓW (0)
- Alfa Romeo (0)
- Audi (0)
- Bmw (0)
- Citroen (0)
- Daewoo (0)
- Fiat (0)
- Ford (0)
- Honda (0)
- Hyundai (0)
- Kia (0)
- Lancia (0)
- Mazda (0)
- Mercedes (0)
- Mini Cooper (0)
- Mitsubishi (0)
- Nissan (0)
- Opel (0)
- Peugeot (0)
- Renault (0)
- Rover (0)
- Saab (0)
- Seat (0)
- Skoda (0)
- Ssang Yong (0)
- Subaru (0)
- Suzuki (0)
- Toyota (0)
- Volkswagen (0)
- Volvo (0)
- Autoporadnik (0)
- Budowa, naprawa, eksploatacja (0)
- Eksploatacja i naprawy samochodów (0)
- Jak... (0)
- Opisy techniczne i dane regulacyjne (0)
- Pojazdy samochodowe (0)
- Poradnik użytkownika (0)
- Samochody marzeń (0)
- Katalogi instalacji elektrycznych (0)
SŁOWNIKI MOTORYZACYJNE (0)
SPORT W MOTORYZACJI (0)
TRANSPORT (0)
TUNING (0)
ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE (0)
ZESTAWY. TANIE KSIĄŻKI (0)
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Informacje o produkcie
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO. WYBRANE ZAGADNIENIA DLA SERWU I KLIENTA
Wydawnictwo: Motomarketing
Autor
ISBN
978-83-924119-8-7
Liczba stron
88
Oprawa
miękka
Format
230 x 160 mm
Rok wydania
2012
Język
polski
Cena
Produkt archiwalny

OPIS
PRODUKTU

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO – wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta
W książce autor przedstawia tematy związane z konkurencją rynkową w rozdziale poświeconym GVO i zagadnieniu „który warsztat jest lepszy”, jak również rozdział ze słownikiem wybranych pojęć. Zamierzeniem autor było również uświadomienie klientów warsztatów jak wykonywana jest obsługa Ich samych, poprzez przekazanie im informacji związanych z obsługą ich aut.  Informację zawarte w drugiej części zawierają wybrane elementy zarządzania warsztatem (koszt robocizny, próg rentowności, wskaźniki warsztatowe pomagające w zarządzaniu firmą)

Spis treści
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydatnych pojęć

   - sprzedaż dodatkowa
   - recepcja bezpośrednia
   - zlecenie naprawy
   -sieć serwisowa
   - szybki serwis (FAST FIT)
   - roboczogodzina
   - jakość usługi
   - koszt utrzymania samochodu
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
   - rodzaj części zamiennych wg GVO
   - gdzie klient może serwisować samochód
   - dostęp do informacji technicznej
   - wojna czy konkurencja
   - kto jest lepszy – czy można to sprawdzić?
   - kto jest lepszy – jakość, ale jaka?
   - kto jest lepszy – czy tylko cena?
   - kto jest lepszy – ewolucja marketingowa sektor serwisowania samochodów
   - to w końcu który: ASO czy niezależny?
   
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem

   - konsument czy przedsiębiorca?
   - gwarancja, rękojmia, a także „niezgodność toawru konsumpcyjnego z umową”
   - gwarancja, rękojmia, i „niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową” a usługi wykonywane przez serwis
   - minimalizujemy ryzyko w warsztacie samochodowym
   - odpowiedzialność w razie dostarczenia części przez klient przy montowaniu części uzywanych
   - odpowiedzialność na zasadach ogólnych
   - ogólne warunki świadczenia usług serwisowych – konieczność w nowoczesnym warsztacie
   - przedawnienie
   - podsumowanie
   - rzeczywistość rynkowa: gwarancja na części zamienne na przykładzie przewodów zapłonowych

ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem

   - wstęp
   - ekonomia i finanse
   - organizacja serwisu
   - schemat organizacyjny
   - organizacja czasu pracy
   - organizacja napraw samochodu
   - współpraca serwisu z innymi działami firmy
   - współpraca z magazynem
 
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
   - definicja podstawowych wskaźników pracy serwisu
   - omówienie wskaźnika efektywności
   - omówienie wskaźnika wykorzystania, bezpośrednie przyczyny niewystarczającego wykorzystywania
   - pośrednie przyczyny niewystarczającego wykorzystania
   - omówienie wskaźnika produktywności i zależności pomiędzy wskaźnikami podstawowymi
   - wnioski

ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu

   - koszt roboczogodziny – czyli liczyć i dlaczego?
   - jak policzyć koszt roboczogodziny
   - analiza kosztów odpowiedzią na wcześniejsze pytania
   - próg rentowności : czy ta wiedza jest konieczna?
   - próg rentowności – ograniczenia i zastosowanie uproszczenia
   - o czym można wnioskować znając wskaźniki ekonomiczne?

Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.
Poleca księgarnia motowiedza !

PRODUKTY
POKREWNE

INNI KLIENCI
KUPILI RÓWNIEŻ

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

ZAPYTAJ O
PRODUKT

GALERIA

Galeria

PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU

W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
  • Przesyłka krajowa
    • Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
    • Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
  • Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
  • Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.

OPINIE O
PRODUKCIE

Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.