OPIS
PRODUKTU
ALTERNATYWNE ZASILANIE SAMOCHODÓW BENZYNĄ ORAZ GAZAMI LPG I CNG
Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin
Autor na podstawie przeprowadzonych przez siebie badań (przedstawionych w książce w formie licznych tabel i wykresów) zilustrował i skomentował w sposób prosty i przystępny możliwości wykorzystania paliw gazowych do napędu samochodów, a także ocenił ich wpływ na osiągi pojazdów (dynamikę i zużycie paliwa) oraz toksyczność emitowanych do atmosfery paliw.
Książkę cechuje aktualność i wyjątkowa ważność prezentowanej problematyki, a także duże walory poznawcze i wysoki poziom merytoryczny. Sformułowane przez Autora wnioski są bardzo cenne pod względem naukowym i aplikacyjnym.
Książkę polecamy pracownikom naukowym i studentom wyższych uczelni technicznych, pracownikom inżynieryjno-technicznym ośrodków badawczo-rozwojowych, przemysłu oraz instytucji zajmujących się eksploatacją i obsługą transportu samochodowego.
Spis treści:
Przedmowa
1. Wprowadzenie
2. Paliwa do tłokowych silników spalinowych o zapłonie iskrowym stosowane w trakcie badań
2.1. Charakterystyka ogólna
2.2 Benzyna bezołowiowa
2.3. Paliwo LPG
2.4. Metan
3. Samochody zasilane alternatywnie gazem CNG – historia i teraźniejszość
3.1. Rys historyczny
3.2. Samochody zasilane wyłącznie CNG
3.3. Samochody zasilane dwupaliwowo (benzyna–CNG)
3.3.1. Informacje ogólne
3.3.2. Samochody osobowe z fabryczną instalacją dwupaliwową
3.3.3. Samochody dostawcze z fabryczną instalacją dwupaliwową
4. Systemy alternatywnego zasilania gazami LPG i CNG
4.1. Klasyfikacja systemów zasilania gazem
4.2. Instalacje pierwszej generacji
4.3. Instalacje drugiej generacji
4.4. Instalacje trzeciej i czwartej generacji
4.5. Instalacje piątej generacji
4.6. Samochodowe systemy dwupaliwowe
5. Badania dynamiki rozpędzania samochodu A zasilanego alternatywnie benzyną i gazem LPG (w systemie pierwszej generacji).
6. Badania dynamiki rozpędzania samochodu B zasilanego alternatywnie benzyną i gazem LPG (w systemie drugiej generacji)
7. Badania dynamiki rozpędzania samochodu C zasilanego alternatywnie benzynąi gazem CNG
8. Porównanie wpływu alternatywnego zasilania benzyną oraz gazami LPG i CNG na dynamikę rozpędzania i obliczone charakterystyki szybkościowe
9. Emisja spalin przy alternatywnym zasilaniu benzyną i gazem LPG w systemie pierwszej generacji
10. Emisja spalin przy alternatywnym zasilaniu benzyną i gazem LPG w systemie drugiej generacji
11. Emisja spalin przy alternatywnym zasilaniu benzyną i gazem CNG w systemie czwartej generacji
12. Analiza porównawcza wyników pomiarów emisji spalin przy alternatywnym zasilaniu benzyną oraz gazami LPG i CNG
13. Oszacowanie błędów wynikających ze stosowania opracowanych charakterystyk dynamicznych emisji spalin
14. Przykłady wykorzystania charakterystyk dynamicznych emisji spalin
15. Podsumowanie
PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU
W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
- Przesyłka krajowa
- Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
- Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.