MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Katalog » SERIE WYDAWNICZE » Samochody marzeń
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Autodata, Instalator Polski, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
Wydawnictwo
Towar dnia
40,00 zł
25,50 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Informacje o produkcie
ALBUM SAMOCHODY MARZEŃ - PORSCHE
Dostępność: Wysyłka w ciągu 24h
Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ
Autor
ISBN
978-83-206-1708-5
Liczba stron
160
Oprawa
twarda
Format
195x246 mm
Rok wydania
2008
Język
polski
Cena
Ilość
54,60 zł

OPIS
PRODUKTU

PORSCHE. SAMOCHODY MARZEŃ (Wydanie 2, uaktualnione)
Wspaniała książka o historii legendarnych samochodów marki Porsche

Popularna, bogato ilustrowana książka przedstawiająca samochody, będące obiektem marzeń niejednego miłośnika motoryzacji. Stanowi ona chronologiczny przegląd wszystkich produkowanych seryjnie modeli Porsche (w okresie od roku 1948 do roku 2008) z uwzględnieniem podziału na serie: począwszy od najstarszej 356, poprzez 914, 924/944/968, 911, 928, Boxster, Cayman, a skończywszy na samochodach SUV należących do serii Cayenne. Zamieszczono zwięzłe opisy, dane techniczne i ciekawe kolorowe zdjęcia -  143 modele Porsche.

W serii SAMOCHODY MARZEŃ ukazały się również albumy o samochodach:

Wprowdzenie
Twórca sportowego samochodu Porsche, Ferdinand Anton Ernst Porsche (Ferdinand → Ferdynand), zwany Ferrym, był synem Ferdinanda - konstruktora nieśmiertelnego Volkswagena „garbusa”. Już od 1931 roku, w którym ojciec Ferdinand Porsche założył w Stuttgarcie biuro konstrukcyjne, Ferry czynnie uczestniczył przy opracowywaniu ważniejszych konstrukcji, począwszy od Porsche 12 i jego większej wersji - Porsche 32, które powstały na zamówienie NSU. Kolejne konstrukcje opracowane przez biuro Porschego to samochód z silnikiem umieszczonym centralnie, budowany dla Auto Union w celu uczestnictwa w konkursie Grand Prix, oraz samochód z silnikiem szesnastocylindrowym dla Daimlera-Benza, zaprojektowany specjalnie do bicia rekordu prędkości. Podczas drugiej wojny światowej biuro otrzymywało liczne zamówienia od armii. Z powodu nalotów alianckich, na przełomie 1943/44 roku firmę przeniesiono do austriackich miejscowości Gmünd (Karyntia*) i Zell am See (Salzburg). Do Stuttgartu powrócono dopiero w 1950 roku. Pierwszą konstrukcją wykonaną w Gmünd pod kierownictwem Ferry'ego był samochód przeznaczony do udziału w konkursie Grand Prix, zamówiony przez włoskiego przemysłowca o nazwisku Dusio. Powstał futurystyczny pojazd Cisitalia-Monoposto z półtoralitrowym, dwunastocylindrowym silnikiem typu bokser, który osiągał moc 350 KM przy 10 500 obr/min.

W końcu 1948 roku Ferry Porsche zawarł umowę z dyrektorem Volkswagena, Heinzem Nordhoffem, na mocy której miał dostawać 5 marek z tytułu opłaty licencyjnej za każdy wyprodukowany egzemplarz ojcowego „garbusa” oraz części do budowy samochodu sportowego, sprzedawanego w przyszłości przez dealerów Volkswagena. W ten sposób Ferry rozpoczął produkcję własnych samochodów sportowych, która stała się pasmem sukcesów, choć nie pozbawionym wzlotów i upadków. Niezwykle cennym współudziałowcem firmy okazał się Huschke von Hanstein (zajmujący się uprzednio dystrybucją skuterów Vespa w Niemczech), który dołączył do szeregów Porsche wkrótce po powrocie biura do Stuttgartu. Będąc – w jednej osobie – kierowcą wyścigowym, dyrektorem wyścigów, szefem „public relations”, fotografem i kamerzystą, znacząco przyczynił się do sukcesów firmy w sportach samochodowych i do wiodącej pozycji marki Porsche w elitarnym świecie producentów samochodów sportowych. Pod kierownictwem von Hansteina stajnia Porsche nie tylko zdobywała zwycięskie laury w wielu znaczących wyścigach, jak np. 24-godzinny „klasyk” w Le Mans, ale zdołała pozyskać światowej sławy kierowców, takich jak Stirling Moss, Wolfgang Graf Berghe von Trips, czy Jochen Rindt. Huschke von Hanstein awansował do wąskiego grona bliskich współpracowników Ferry’ego Porsche i był jednym z trzech udziałowców, do których założyciel firmy zwracał się per „ty”. Poza nim tylko Walter Glöckler i Petermax Müller dostąpili tego zaszczytu.

Historia i działalność właścicieli biura Porsche dobitnie pokazują głębokie przywiązanie do tradycji i firmy macierzystej. Ferdinand Alexander „Butzi” Porsche –  projektant wersji 911 i 904 – kontynuował tradycje najlepszych stylistów. Najstarszemu synowi Ferry’ego Porschego – z filii w  Zell am See, utrzymującemu stałe robocze kontakty z producentami samochodów sportowych, powierzono zaprojektowanie wnętrza nowej rodziny samochodów terenowych, budowanych we współpracy z Volkswagenem. Jego najmłodszy brat, dr Wolfgang Porsche, który jako dyrektor przez wiele lat współdecydował o losach rodzinnego przedsięwzięcia, do dziś reprezentuje rodzinę na ważnych uroczystościach. Wreszcie Ferdinand Piëch, syn Louise Piëch, siostry Ferry’ego Porsche, przez długi czas był nie tylko przedstawicielem Volkswagena w zarządzie firmy, ale jako zdolny technik i inżynier skonstruował wyścigowe Porsche 908 i 917, a także Audi Quattro, które zapoczątkowało prawdziwą modę na pojazdy z napędem na obie osie. Swoją miłość do techniki i genialny talent inżynier Piëch objawił w pełnej krasie na Autosalonie w Genewie w marcu 1999 roku, prezentując supersportowy samochód studyjny Bentleya - najmłodszej marki należącej do imperium Volkswagena. Pojazd był wyposażony w szesnastocylindrowy silnik, konstrukcyjnie przypominający legendarny dwunastocylindrowy silnik modelu Porsche 917.
W dniu 8 czerwca 1998 roku firma Porsche świętowała 50-lecie, niestety już bez założyciela - Ferry’ego Porschego, który zmarł 27 marca 1998 roku, to jest dokładnie w dniu, w którym z taśmy produkcyjnej zszedł ostatni chłodzony powietrzem silnik typu bokser.
 
Spis treści:

Wprowadzenie /7
Serie samochodów Porsche /9

Seria 356
Porsche 356 Gmünd /12
Porsche 356 1100 /13
Porsche 356 1300 /14
Porsche 356 1500 /15
Porsche 356 America Roadster 1500 S /16
Porsche 356 1500 S /17
Porsche 356 1300 S /18
Porsche 356 1500 S Speedster /19
Porsche 356 A 1300 /20
Porsche 356 A 1300 S /21
Porsche 356 A 1600 /22
Porsche 356 A 1600 S /23
Porsche 356 A 1600 Speedster /24
Porsche 356 A 1600 S Speedster /25
Porsche 356 A 1500 Carrera GS/GT /26
Porsche 356 A 1500 Carrera GS Deluxe /27
Porsche 356 A 1600 Carrera GS/GT /28
Porsche 356 A Convertible D 1600 S /29
Porsche 356 B 1600 /30
Porsche 356 B 1600 S /31
Porsche 356 B 1600 S (Hardtop-Coupé) /32
Porsche 356 B 1600 Roadster /33
Porsche 356 B 1600 Carrera GS/GT /34
Porsche 356 B Super 90 /35
Porsche 356 B Super 90 Roadster /36
Porsche 356 B 1600 Carrera GTL-Abarth /37
Porsche 356 B Carrera 2000 GS/GT /38
Porsche 356 1600 C /39
Porsche 356 C 1600 SC /40
Porsche 356 C Carrera 2000 GS /41
Porsche 550 Spyder /42
Porsche 904 GTS /43
Porsche 912 /44
Porsche 912 E /45

Seria 914
Porsche 914/6 /46
VW-Porsche 914/1.7 /47
VW-Porsche 914/1.8 /48
VW-Porsche 914/2.0 /49
Porsche 916 /50
 
Seria 924/944/968
Porsche 924 /51
Porsche 924 Turbo /52
Porsche 924 Carrera GT /53
Porsche 924 Carrera GTS /54
Porsche 924 S /55
Porsche 944 /56
Porsche 944 Turbo /57
Porsche 944 S /58
Porsche 944 2.7 /59
Porsche 944 Turbo/Turbo S /60
Porsche 944 S2 /61
Porsche 944 S2 Cabriolet /62
Porsche 944 Turbo Cabriolet /63
Porsche 968 /64
Porsche 968 Cabriolet /65
Porsche 968 CS /66
Porsche 968 Turbo S /67
 
Seria 911
Porsche 911 (L) /68
Porsche 911 (L) Targa /69
Porsche 911 T /70
Porsche 911 E /71
Porsche 911 S /72
Porsche 911 T 2.2 /73
Porsche 911 E 2.2 /74
Porsche 911 S 2.2 /75
Porsche 911 T 2.4 /76
Porsche 911 E 2.4 /77
Porsche 911 S 2.4 /78
Porsche 911 Carrera RS 2.7 /79
Porsche 911 2.7 /80
Porsche 911 S 2.7 /81
Porsche 911 Carrera RS 3.0 /82
Porsche 911 Turbo 3.0 /83
Porsche 911 Carrera 2.7 /84
Porsche 911 Carrera 3.0 /85
Porsche 911 SC 3.0 /86
Porsche 911 Turbo 3.3 87
Porsche 911 SC 3.0 (204 KM) /88
Porsche 911 SC 3.0 Cabriolet /89
Porsche 911 Carrera 3.2 /90
Porsche 911 SC RS /91
Porsche 911 3.2 Kat /92
 
Porsche 959  /93
Porsche 911 Carrera Speedster /94
Porsche 911 Carrera 4 /95
Porsche 911 Carrera 2 /96
Porsche 911 Turbo (964) /97
Porsche 911 Turbo S /98
Porsche 911 Carrera RS /99
Porsche 911 Carrera Speedster (964) /100
Porsche 911 Turbo 3.6 /101
Porsche 911 Carrera (993) /102
Porsche 911 Carrera 4 (993) /103
Porsche 911 Carrera RS (993) /104
Porsche 911 Turbo (993) /105
Porsche 911 Carrera (993) –285 KM /106
Porsche 911 Carrera 4 (993) –285 KM /107
Porsche 911 GT 2 /108
Porsche 911 GT 1 /109
Porsche 911 Carrera (996) /110
Porsche 911 Carrera 4 (996) /111
Porsche 911 GT 3 /112
Porsche 911 GT 3 (381 KM) /113
Porsche 911 GT 2 (462 KM) /114
 
Porsche Carrera GT /115
Porsche 911 Turbo / Turbo S (996) /116
Porsche 911 Carrera 3.6 (996) /117
Porsche 911 Carrera 4 / 4S 3.6 (996) /118
Porsche 911 Carrera 3.6 Cabriolet (996) /120
Porsche 911 Carrera 3.6 Targa (996) /121
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (996) /122
Porsche 911 Carrera / Carrera S (997) /123
Porsche 911 Carrera 4 / Carrera 4S (997) /124
Porsche 911 Turbo (997) /126
Porsche 911 GT3 / GT3 RS (997) /128
Porsche 911 Targa 4 / Targa 4S (997) /130
Porsche 911 GT2 (997) /132
 
Seria 928
Porsche 928 /133
Porsche 928 S /134
Porsche 928 S Kat /135
Porsche 928 S4 /136
Porsche 928 GT /137
Porsche 928 GTS /138
 
Seria Boxster
Porsche Boxster /139
Porsche Boxster 2.7 /140
Porsche Boxster S /141
Porsche Boxster 2.7 (228 KM) / S (260 KM) /142
Porsche Boxster (987) /144
Porsche Boxster S (987) /145
Porsche Boxster (987, 245 KM) /146
Porsche Boxster S (987, 295 KM) /147
 
Seria Cayman
Porsche Cayman S /148
Porsche Cayman /149

Seria Cayenne
Porsche Cayenne S /150
Porsche Cayenne Turbo / 151
Porsche Cayenne /152
Porsche Cayenne Turbo S /153
Porsche Cayenne (290 KM) /154
Porsche Cayenne S (385 KM) /155
Porsche Cayenne Turbo (500 KM) /156
Porsche Cayenne GTS /158
Porsche Cayenne Turbo S (550 KM) /159

Porsche - Książka serii Samochody Marzeń to prawdziwa kopalnia wiedzy dla każdego miłośnika super szybkich samochodów. Idealny pomysł na prezent dla każdego pasjonata motoryzacji - zapraszamy!

PRODUKTY
POKREWNE

INNI KLIENCI
KUPILI RÓWNIEŻ

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

ZAPYTAJ O
PRODUKT

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

GALERIA

Galeria

PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU

W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
  • Przesyłka krajowa
    • Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
    • Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
  • Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
  • Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.

OPINIE O
PRODUKCIE

Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.