OPIS
PRODUKTU
UKŁAD WTRYSKOWY ROZPOZNAWANIE
Poradnik Serwisowy nr. 2/2007 Kompendium Praktycznej wiedzy warsztatowej oferowanej w www.motowiedza.pl
Na wstępie poradnika autor przedstawia zarys historyczny dotyczący wtrysku, po czym przechodzi do czasów współczesnych i podejmuje temat układów wtryskowych sterowanych elektronicznie - podstawy zasady działania. Rozdział trzeci traktuje o integracji sterowania silnikami z zapłonem iskrowym – układ zapłonowy sterowany elektronicznie potrzebuje wielu danych z czujników wykorzystywanych przez układ wtryskowy. Obydwa układy potrzebują także aktualnych informacji od siebie nawzajem, dlatego układ zapłonowy i układ wtryskowy postanowiono połączyć i sterować przez wspólny moduł elektroniczny (…)
Czwarty rozdział poświęcony jest podstawowym informacją dotyczącym przyczyną nieprawidłowej pracy układu wtryskowego a tytuł jego to Układy wtryskowe „na warsztacie”
Podstawowe informacje o sterownych elektronicznie układach wtrysku benzyny ich podział na układ wtrysku bezpośredniego i pośredniego natomiast wtrysk pośredni dzielony na wielopunktowy i jednopunktowy (L-Jetronic , K-Jetronic , D-Jetronic , KE-Jetronic , Motronic )
W Poradniku Rozpoznawanie układów wtryskowych są tabele z danymi:
· Elektroniczne sterowane układy wtrysku benzyny w samochodach osobowych
(marka, model, oznaczenie modelu, typ silnika, moc, układ, typ układu, wersja układu, piny )
Następnymi tematami są informację podstawowe o sterowanych elektronicznie układach wtrysku oleju napędowego, wtrysk oleju napędowego a czystość spalin, układ recyrkulacji spalin, turbodoładowanie, filtry i katalizatory
Common Rail – elektronicznie sterowany, zasobnikowy układ wtryskowy. Pierwsza generacja układów Common Rail charakteryzowała się ciśnieniem paliwa w zasobniku na poziomie 1350 bar, które wzrosło do 1600 bar w układzie drugiej generacji. Układ trzeciej generacji wyposażono w szybciej reagujące wtryskiwacze sterowane piezoelektrycznie. W układach czwartej generacji możliwe jest osiągniecie ciśnienia wtrysku rzędu 2000 bar, bez wzrostu ciśnienia w zasobniku. Tak wielkie ciśnienie wtrysku osiągane jest bezpośrednio we wtryskiwaczach wykorzystujący lewar hydrauliczny (…)
Autor w Poradniku opisuje również elektronicznie sterowane układy wtryskowe z pompowtryskiwaczami
W kolejnym rozdziale kolejna tabela przedstawiająca:
· Elektronicznie sterowane układy wtrysku oleju napędowego w samochodach osobowych
(marka, model, oznaczenie modelu, typ silnika, moc, układ, typ układu, wersja układu, piny )
Proces diagnostyki elektronicznie sterowanych układów wtryskowych można rozpocząć od diagnostyki bezprzyrządowej, polegającej na obserwacji pracy silnika na postoju i podczas jazdy(…), tak rozpoczyna się rozdział poświęcony diagnostyce elektronicznie sterowanych układów wtrysku paliwa.
Na koniec otrzymam informację o przykładowych umieszczeniach gniazd diagnostycznych w różnych modelach aut.
Poradnik jest opatrzony dużą ilością rysunków pomagających zrozumieć podejmowane w nim tematy.
Poradnik Rozpoznawanie układów wtryskowych polecany jest osobą interesujących się układami zasilającymi auta pozwalający głębiej poznać ten temat.
Poradnik serwisowy 02/2007. Rozpoznawanie układów wtryskowych - Układy wtryskowe sterowane elektronicznie, diagnostyka elektronicznie sterowanych układów wtrysku paliwa. Układ recyrkulacji spalin. Turbodoładowanie
Seria Poradnik serwisowy swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z nastepujących działów:
· elektronika
· elektryka
· diagnostyka
· technologia napraw mechanicznych
· lakiernictwo i blacharstwo
Artykuły zawierają:
· wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów,
· opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej,
· technologie napraw najnowocześniejszych układów,
· porady ekspertów z branży,
· prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów,
· omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Każdy numer poradnika o objętości ok. 50-60 stron porusza jeden lub dwa tematy
PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU
W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
- Przesyłka krajowa
- Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
- Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.