MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Katalog » PODRĘCZNIKI SZKOLNE I AKADEMICKIE
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
Wydawnictwo
Towar dnia
136,00 zł
88,30 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Informacje o produkcie
MECHANIZMY AUKCYJNE I GIEŁDOWE W HANDLU ZASOBAMI TELEKOMUNIKACYJNYMI PROMOCJA!
Dostępność: Wysyłka w ciągu 24h
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ
Autor
ISBN
978-83-206-1825-9
Liczba stron
164
Oprawa
miękka
Format
B5
Rok wydania
2011
Język
polski
Cena
Ilość
42,00 zł
36,14 zł

OPIS
PRODUKTU

MECHANIZMY AUKCYJNE I GIEŁDOWE W HANDLU ZASOBAMI TELEKOMUNIKACYJNYMI
Praca zbiorowa, red. Józef Lubacz

Aukcyjny i giełdowy sposób organizowania handlu różnego rodzaju towarami stosowany był od tysiącleci. Może więc dziwić, że historia zastosowania aukcji i giełd w telekomunikacji ma zaledwie kilka dekad. Celem oferowanej przez księgarnie niniejszej monografii jest przybliżenie Czytelnikowi aspektów teoretycznych, metodologicznych i realizacyjnych wprowadzenie mechanizmów aukcyjnych i giełdowych do obrotu handlowego zasobami sieci telekomunikacyjnych.

Niniejsza monografia powstała jako jeden z rezultatów prac badawczych prowadzonych w ramach Projektu Badawczego Zamawianego pt.” Usługi teleinformatyczne następnej generacji – aspekty techniczne, aplikacyjne i rynkowe” (grant nr PBZ-MNiSW-02/II/2007), w grupie tematycznej GT-10 pt. „ Modele wymiany handlowej na rynku zasobów transportowych sieci”, realizacja w latach 2008-2010 przez Instytut Telekomunikacji i Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej oraz Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK)

Spis treści

Wstęp 5

1. Specyfika transakcji handlowych w telekomunikacji

Rozdział 1 jest wprowadzeniem do tematu transakcji handlowych w telekomunikacji – do ich specyfikacji wyrażającej się rodzajem taryfikacji usług i rozliczeń międzyoperatorskich oraz typem zasobów sieci telekomunikacyjnych mogących być potencjalnie przedmiotami obrotu rynkowego. Ponadto przedstawiono w nim doświadczenia światowe w organizacji handlu w postaci giełd zasobów sieciowych oraz aukcji pasma radiowego


1.1. Rozliczenia międzyoperatorskie, taryfikacja usług 9
1.2. Zasoby sieci jako potencjalne przedmioty handlu 11
1.3. Giełdy zasobów sieci i aukcje pasma radiowego - doświadczenia światowe 19
1.3.1. Giełdy zasobów sieci 19
1.3.2. Aukcje pasma radiowego 22
1.3.3. Aukcje w USA 24
1.3.4. Aukcje w Europie 30

2. Wprowadzenie do mechanizmów aukcyjnych i giełdowych
2.1. Transakcje w obrocie rynkowym 33
2.2. Aukcje i ich właściwości 34
2.3. Rodzaje aukcji 36
2.4. Aukcje pojedynczego obiektu 38
2.5. Aukcje wielu jednostek jednego rodzaju dobra 39
2.6. Aukcje kombinatoryczne dóbr jednostkowych 40
2.7. Giełdowy model obrotu jednego towaru 44
2.8. Giełdowy model obrotu wielotowarowego 47

3. Problemy projektowania mechanizmów aukcyjnych i giełdowych
3.1. Elementy teorii projektowania gier 50
3.2. Własności rozwiązań gier definiowanych przez aukcje 53
3.2.1. Aukcje pojedynczego obiektu niepodzielnego 54
3.2.2. Aukcje zbioru obiektów 58
3.3. Procedura projektowania mechanizmu 62

4. Modele i mechanizmy aukcji przepustowości
4.1. Podstawowe modele i mechanizmy aukcji przepustowości 66
4.1.1. Mechanizmy alokacji 66
4.1.2. Mechanizmy rozliczeń 71
4.1.3. Aspekty obliczeniowe mechanizmów aukcyjnych 73
4.2. Aukcje towarów o złożonej strukturze 79
4.2.1. Model aukcji dla sieci VPN ze specyfikacją połączeń 80
4.2.2. Model aukcji dla sieci VPN ze specyfikacją dostępu 83
4.2.3. Porównanie mechanizmów alokacji dla sieci VPN 88
4.3. Inne aukcje 92
4.3.1. Modele aukcji dla zasobów z różnych warstw sieci 92

5. Operacyjne aukcje przepustowości
5.1. Mechanizmy koordynacji cenowej 97
5.1.1. Koordynacja iteracyjna metodą cen 101
5.1.2. Koordynacja iteracyjna metodą cen uwikłanych 104
5.2. Progresywna aukcja drugiej ceny 106
5.3. Równoległa aukcja holenderska 108

6. Model informacyjny
6.1. Przepływy danych w procesach handlowych 111
6.2. Model M3 113
6.3. Modelowanie zasobów sieci telekomunikacyjnej 119
6.4. Przykład ilustrujący 120
6.4.1. Zasoby 120
6.4.2. Podmioty rynkowe 122
6.4.3. Towary 122
6.4.4. Oferty 123
6.4.5. Rozstrzygnięcie mechanizmu 124

7. System badawczy
7.1. Funkcje systemu 127
7.2. Praca z systemem 129
7.2.1. Role w systemie 129
7.2.2. Implementacja algorytmów i mechanizmów 129
7.2.3. Czynności konfiguracyjne i analityczne 130
7.3. Scenariusze badań 131
7.4. Architektura 132
7.4.1. Repozytorium danych 132
7.4.2. Aplikacja 133
7.4.3. Przepływ danych między modułami systemu 135
7.5. Wyniki działania systemu 137

8. Przykładowa architektura systemu użytkowego
8.1. Architektura funkcjonalna 139
8.1.1. Role w systemie 140
8.1.2. Procesy biznesowe 142
8.1.3. Usługi komponentów 144
8.2. Architektura informacyjna 147
8.2.1. Model klas uczestników procesu handlowego 147
8.2.2. Model towarów i zasobów sieci 148
8.2.3. Model ofert handlowych 152
8.3. Architektura fizyczna 154
8.3.1. Architektura zorientowana na usługi 154
8.3.2. Komponenty systemu 155
8.3.3. Wymagania wdrożeniowe 157

Spis literatury 159


Książka w całości, ani we fragmentach nie może być skanowana, kserowana, powielana bądź rozpowszechniana za pomocą urządzeń elektronicznych, mechanicznych, kopiujących, nagrywających i innych, w tym również nie może być umieszczana ani rozpowszechniana w postaci cyfrowej zarówno w Internecie, jak i w sieciach lokalnych bez pisemnej zgody posiadacza praw autorskich.

 

 

PRODUKTY
POKREWNE

INNI KLIENCI
KUPILI RÓWNIEŻ

ZAPYTAJ O
PRODUKT

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

GALERIA

Galeria

PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU

W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
  • Przesyłka krajowa
    • Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
    • Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
  • Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
  • Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.

OPINIE O
PRODUKCIE

Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.