OPIS
PRODUKTU
AutoElektro numer 64 zawiera opis:
- schemat układu elektrycznego samochodu
- CITROEN C3 (modele od grudnia 2001) - część 2
Silniki benzynowe TU1J, TU3JP,TU5JP4
Silniki Diesel DV4TD DV4TED4
- układ wtryskowo-zapłonowy samochodu
- Peugeot 205 GTI-505 GTI (1984-1991),
- Peugeot 309 Sri (1986-1991),
- Citroen Visa GTI (1986-1991) - LE2-Jetronic Bosch
- VW Golf 1400 cm3 (1992-1993) - SPI Bosch Mono-Motronic - Schemat 70
- Peugeot 106 silnik TU1M/Z (1992-1993) - SPI MMFD G6 Magneti Marelli - schemat 82
Magazyn AutoElektro jest miesięcznikiem poświęconym elektromechanice i elektronice samochodowej. Integralną częścią każdego numeru są szczegółowe i przystępnie sporządzone schematy układów elektrycznych oraz układów wtryskowo-zapłonowych poszczególnych marek samochodów, wzbogacone dokładnymi ilustracjami.
Autoelektro Nr 64 - luty 2006:
- RADA MIESIĄCA
- Trudności z rozruchem - Ford Focus 1.8 (silniki Endura-DI) 1999-2000
- Nieprawidłowe działanie układu ABS/ESP - Mercedes Benz (klasa A)
- MULTIMETR DO KAŻDEGO WARSZTATU (2)
- ZAWIESZENIA
- Historia i ewolucja różnych typów zawieszeń - część 1
- UKŁADY ELEKTRYCZNE SAMOCHODÓW
- Citroën C3 - część 2
- UKŁADY WTRYSKOWO-ZAPŁONOWE SAMOCHODÓW
- Układ LE2-Jetronic Bosch w Peugeocie 205 GTI, 505 GTI, 309 Sri, Citroënie Visa GTI
- Układ SPI Bosch Mono-Motronic - Volkswagen Golf 1400 cm3
- Układ SPI MMFD G6 Magneti Mirelli - Peugeot 106, silnik TU1M/Z (1992-93)
- PRZEMYSŁ
- Peugeot 1007
- BMW seria 7
- WYKAZ DOSTĘPNYCH SCHEMATÓW - wkładka
- NOWOŚCI
- Magneti Marelli - "Samba de Marelli"
- Blaupunkt - Wzmacniacze i głośniki serii Velocity Blaupunkt
- Bosch - Infolinia ESI[tronic]
- Chevrolet - Rozpoczęcie produkcji silnika wysokoprężnego dla Chevrolet Europe w marcu 2006 roku
- Chevrolet - Nowa Captiva - kompaktowy SUV na rynek europejski
Seria AutoElektro to miesięcznik kierowany przede wszystkim do warsztatów i serwisów samochodowych. Wybór zawartych w nim tematów zainteresuje jednak szersze grono odbiorców branży motoryzacyjnej.
Magazyn porusza również zagadnienia techniczne oraz problemy, z którymi zarówno użytkownicy samochodów, jak i warsztaty naprawcze mogą się zetknąć w niedalekiej przyszłości. Artykuły szkoleniowe prezentowane są przez grono niekwestionowanych autorytetów w dziedzinie elektroniki samochodowej, nauczycieli i wykładowców akademickich, konstruktorów sprzętu diagnostycznego, prowadzących szkolenia dla serwisów samochodowych.
Nieodłącznym elementem każdego wydania jest również prezentacja nowości z rynku elektrotechniki i elektroniki samochodowej. Dotyczą one zarówno części i systemów instalowanych w samochodach, jak też aparatury diagnostycznej, narzędzi i wyposażenia warsztatów naprawczych i diagnostycznych. Artykuły i porady tworzone przy współpracy z firmami: BOSCH, AXES SYSTEM, MAGNETI MARELLI, NGK, LABIMED ELECTRONICS, WEBASTO, VALEO, WSOP, TOMCAR, ELEX, ELPIGAZ.
PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU
W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
- Przesyłka krajowa
- Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
- Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.