MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Katalog » SERIE WYDAWNICZE » Samochody marzeń
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Autodata, Instalator Polski, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
Wydawnictwo
Towar dnia
46,20 zł
38,26 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Informacje o produkcie
ALBUM SAMOCHODY MARZEŃ - LAMBORGHINI
Dostępność: Wysyłka w ciągu 24h
Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ
Autor
ISBN
978-83-206-1634-7
Liczba stron
116
Oprawa
twarda
Format
195 x 246mm
Język
polski
Cena
Ilość
52,50 zł

OPIS
PRODUKTU

LAMBORGHINI. SAMOCHODY MARZEŃ
Wspaniała książka o historii legendarnych samochodów marki Lamborghini

Bogato ilustrowany przegląd wszystkich modeli samochodów Lamborghini od 1964 roku, zarówno produkowanych seryjnie, jak i pojedynczych egzemplarzy prototypów, wraz z krótkim opisem i podstawowymi danymi technicznymi. Uwzględniono modele: 350 GTV/GT, 400 GT, 3500 GTZ, 350/400 GTS, Monza 400, Islero, Marzal, Espada, Faena, Jarama, Marco Polo, Portofino, Urraco, Bravo, Silhouette, Athon, Jalpa, P 140, Cala, Stella, Gallardo, Miura, Countach, Koenig Specials, Genesis, Diablo, Heuliez Pregunta, Raptor, Canto, Murcielago, Concept S, Cheetah, LM 001, LMA, LM004, LM 002.

W serii SAMOCHODY MARZEŃ ukazały się również albumy o samochodach:

Historia Lamborghini (fragment)
Całe życie Ferruccia Lamborghini upłynęło pod znakiem byka. Urodził się 28 kwietnia 1916 r. we włoskiej miejscowości Renazza pod tym znakiem Zodiaku. Rozjuszony byk znalazł się także w logo jego firmy. Wreszcie nazwy większości modeli produkowanych przez niego samochodów miały związek z walkami byków.

Od dzieciństwa pociągały go wszelkie urządzenia mechaniczne. Dzięki staraniom rodziców mógł uczyć się w szkole technicznej w Bolonii. W czasie II wojny światowej losy rzuciły go na grecką wyspę Rodos. Odpowiadał tam za utrzymanie parku samochodowego swej kompanii. Gdy w 1946 r. powrócił na rodzinną Nizinę Padańską, postanowił – na potrzeby własnego gospodarstwa – zbudować z używanych części, ze złomu i demobilu, pierwszy traktor. Szybko zrozumiał, że w powojennych Włoszech właśnie produkcja ciągników rolniczych może okazać się znakomitym interesem. Już w 1952 wytwarzał traktory na skalę przemysłową, wyposażając je w samodzielnie konstruowane silniki. Biznes kwitł, a firma Lamborghini Trattrice wkrótce stała się liderem w tej branży na krajowym rynku. Jej właściciel zaś został bogatym człowiekiem i szanowanym przemysłowcem, używającym honorowego tytułu Commendatore.

Jednak już od czasów młodości jego prawdziwą pasją były szybkie samochody. Jeszcze w 1948 r. wziął udział w słynnym wyścigu Mille Miglia za kierownicą specjalnie przygotowanego Fiata Topolino. Kiedy osiągnął sukces finansowy, mógł sobie pozwolić na najbardziej ekskluzywne auta, ale żadne nie zadowalało go do końca. Szczególnie zawiódł się podobno na jednym z modeli Ferrari. Pojechał nawet do nieodległego Maranello, aby osobiście wyrazić swe niezadowolenie wielkiemu Enzo. Ale ten nie chciał z nim nawet rozmawiać. Rozzłoszczony Lamborghini postanowił ponoć wówczas samodzielnie stworzyć prawdziwy samochód sportowy na miarę swoich potrzeb i wyobrażeń.

Bardziej prawdopodobna wydaje się jednak wersja, mówiąca że ambitny producent ciągników wyczuł po prostu rynkową niszę i zdecydował się zainwestować w działalność, z której spodziewał się uzyskać dalsze zyski.
W każdym razie wzniósł w miejscowości Sant’Agata Bolognese fabrykę, wyposażoną w nowoczesne maszyny i urządzenia. Skupił wokół siebie zespół młodych, twórczych specjalistów z doświadczeniem w przemyśle samochodowym. Wielu z nich pozostało mu wiernych przez lata. Byli wśród nich m.in. kierowca wyścigowy Bob Wallace (główny kierowca testowy w dziale rozwoju), inżynier lotniczy Giampaolo Dallara (konstruktor podwozi i dyrektor techniczny), Paolo Stanzani (dyrektor fabryki, a później następca Dallary jako główny konstruktor), konstruktor silników Giotto Bizzarini, czy wreszcie stylista Marcello Gandini, genialny współpracownik Bertone, twórca wielu zapierających dech w piersiach sylwetek nadwozi. To oni projektowali sportowe supersamochody pokroju modeli 350 GT czy Miury, które w krótkim czasie zachwyciły motoryzacyjny świat, choć ich domeną nie były tory wyścigowe.
Na początku lat 70. ubiegłego stulecia Ferruccio Lamborghini zaczął ponosić straty. Kiedy z przyczyn politycznych nie doszedł do skutku duży kontrakt na eksport ciągników do Boliwii, musiał sprzedać dział Lamborghini Trattrice.

Zatruwały mu życie strajki, a jego syn – Antonio – nie przejawiał zainteresowania działalnością w branży motoryzacyjnej. W 1972 r. Lamborghini pozbył się 51% udziałów w przedsiębiorstwie Automobili Ferruccio Lamborghini na rzecz szwajcarskiego biznesmena nazwiskiem Georges-Henri Rossetti. Jego rodak, René Leimer, w następnym roku odkupił resztę. Ferruccio Lamborghini jeszcze przez kolejny rok prowadził firmę, po czym wycofał się z interesu i zajął uprawą winorośli w Umbrii. Zmarł jako gospodarz winnicy 20 lutego 1993 r.

Spis treści:

Historia Lamborghini

Samochody GT z silnikiem V12 z przodu 11
  • Lamborghini 350 GTV 12
  • Lamborghini 350 GT 14
  • Lamborghini 400 GT 16
  • Lamborghini 3500 GTZ Zagato 17
  • Lamborghini 350 GTS / 400 GTS 19
  • Lamborghini 400 GT 2+2 21
  • Lamborghini 400 GT Flying Star II 23
  • Lamborghini Monza 400 24
  • Lamborghini Islero 25
  • Lamborghini Islero S 27
  • Lamborghini Marzal 29
  • Lamborghini Espada 30
  • Lamborghini Faena 32
  • Lamborghini Jarama 33
  • Lamborghini Jarama S 35
  • Lamborghini Jarama Sport 37
  • Lamborghini Marco Polo 38
  • Lamborghini Portofino 39
Samochody GT z centralnym silnikiem V8 lub V10 40
  • Lamborghini Urraco P 250 41
  • Lamborghini Urraco P 300 / P 200 43
  • Lamborghini Urraco Bob 45
  • Lamborghini Bravo 46
  • Lamborghini Silhouette 47
  • Lamborghini Athon 49
  • Lamborghini Jalpa 350 / Jalpa Speedster 50
  • Lamborghini P 140 52
  • Lamborghini Calŕ 53
  • Lamborghini Stella 54
  • Lamborghini Gallardo / Gallardo SE 55
  • Lamborghini Gallardo Barchetta 58
Samochody supersportowe z centralnym silnikiem V12 59
  • Lamborghini Miura 60
  • Lamborghini Miura S 62
  • Lamborghini Miura SV 63
  • Lamborghini Miura Roadster / Miura White Giant 65
  • Lamborghini Jota 67
  • Lamborghini Miura SVJ 69
  • Lamborghini Miura SVR 70
  • Lamborghini Miura Concept 71
  • Lamborghini P 400 Stuardi Sonata 72
  • Lamborghini Countach LP 500 74
  • Lamborghini Countach LP 400 75
  • Lamborghini Countach LP 400 S 77
  • Lamborghini Countach LP 500 SV 78
  • Lamborghini Countach LP 500 S / Countach LP 5000 S 79
  • Lamborghini Countach Quattrovalvole 80
  • Lamborghini Countach Anniversario 81
  • Lamborghini Countach 5,4 Liter Koenig Specials 82
  • Lamborghini Countach Evoluzione 83
  • Lamborghini Genesis 84
  • Lamborghini Diablo 85
  • Lamborghini Diablo VT 87
  • Lamborghini Diablo Roadster 88
  • Lamborghini Diablo SE / Diablo SE Jota 89
  • Lamborghini Diablo VTR 90
  • Lamborghini Diablo SV / Diablo SVR 91
  • Lamborghini Diablo GT2 92
  • Lamborghini Diablo ’99 93
  • Lamborghini Diablo GT / Diablo GTR 94
  • Lamborghini Diablo 6.0 95
  • Lamborghini Diablo 6.0 SE 96
  • Lamborghini Heuliez Pregunta 97
  • Lamborghini Raptor 98
  • Lamborghini Canto 99
  • Lamborghini Murciélago 6.2 100
  • Lamborghini Murciélago R-GT 102
  • Lamborghini Murciélago Concept Car 103
  • Lamborghini Murciélago 40 Years Lamborghini 104
  • Lamborghini Murciélago Roadster 105
  • Lamborghini Murciélago LP 640 106
  • Lamborghini Concept S 107
Samochody terenowe 108
  • Lamborghini Cheetah 109
  • Lamborghini LM 001 110
  • Lamborghini LMA 002 / LM 003 111
  • Lamborghini LM 004 / 7000 112
  • Lamborghini LM 002 113
Lamborghini - Książka serii Samochody Marzeń to prawdziwa kopalnia wiedzy dla każdego miłośnika super szybkich samochodów. Idealny pomysł na prezent dla każdego pasjonata motoryzacji - zapraszamy!

PRODUKTY
POKREWNE

INNI KLIENCI
KUPILI RÓWNIEŻ

ZAPYTAJ O
PRODUKT

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

GALERIA

Galeria

PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU

W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
  • Przesyłka krajowa
    • Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
    • Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
  • Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
  • Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.

OPINIE O
PRODUKCIE

Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.