MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Katalog » ELEKTRONIKA I TELEKOMUNIKACJA
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Autodata, Instalator Polski, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
Wydawnictwo
Towar dnia
115,00 zł
80,16 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Informacje o produkcie
ARDUINO DLA POCZĄTKUJĄCYCH. PODSTAWY I SZKICE PROMOCJA!
Dostępność: Wysyłka w ciągu 24h
Wydawnictwo: HELION
Autor
ISBN
978-8-246-8707-7
Liczba stron
144
Oprawa
miękka
Format
158 x 235mm
Rok wydania
2014
Język
polski
Cena
Ilość
29,90 zł
25,28 zł

OPIS
PRODUKTU

ARDUINO DLA POCZĄTKUJĄCYCH. Podstawy i szkice. Podręcznik programisty Arduino!
 
Jeśli nie po drodze Ci z lutownicą i trawieniem płytek, a Twoją pasją jest elektronika, Arduino to platforma dla Ciebie! Dzięki niej rozwiniesz skrzydła i zrealizujesz swoje wymarzone projekty. Do rynkowego sukcesu Arduino z pewnością przyczyniły się świetna dokumentacja, obszerne źródła informacji oraz środowisko przeznaczone specjalnie do tworzenia oprogramowania. Obecnie dzięki tej platformie oraz dodatkowym akcesoriom jesteś w stanie zbudować praktycznie dowolny projekt — nieważne, czy jest to licznik Geigera czy sterownik oświetlenia LED.
 
W tej książce główny nacisk został położony na aspekty związane z programowaniem Arduino. W trakcie lektury opanujesz podstawy języka C, a poza tym nauczysz się używać struktur danych oraz korzystać z analogowych i cyfrowych złączy znajdujących się na płytce Arduino. Ponadto poznasz możliwości standardowej biblioteki Arduino, sposoby zapisywania programu oraz techniki wyświetlania informacji na ekranach LCD. Na sam koniec dowiesz się, jak podpiąć płytkę Arduino do sieci, a następnie zaprogramować aplikację sieci Ethernet. Książka ta jest doskonałym podręcznikiem dla wszystkich pasjonatów elektroniki chcących lepiej poznać platformę Arduino.
 
Dzięki tej książce:
 
- zaznajomisz się z konstrukcją płytki Arduino
- poznasz podstawy C wymagane do programowania Arduino
- odbierzesz i wyślesz dane przez interfejs wejścia-wyjścia
- rozpoczniesz przygodę z platformą Arduino
 
Lektura obowiązkowa każdego adepta platformy Arduino!

Spsi treści:
Spis treści:

O autorze
Podziękowania 
Wstęp 
Czym jest Arduino? 
Co będzie potrzebne? 
Korzystanie z niniejszej książki 
Pomoce
Rozdział 1. Oto Arduino
Mikrokontrolery 
Płyty rozwojowe 
Płyta Arduino 
Zasilanie 
Złącza zasilania 
Wejścia analogowe 
Złącza cyfrowe 
Mikrokontroler 
Pozostałe podzespoły 
Początki Arduino 
Rodzina płyt Arduino 
Uno, Duemilanove i Diecimila 
Mega 
Nano 
Bluetooth 
Lilypad 
Inne "oficjalne" płytki 
Inne klony i odmiany Arduino 
Podsumowanie 
Rozdział 2. Rozpoczynamy przygodę z Arduino 
Zasilanie 
Instalacja oprogramowania 
Ładowanie pierwszego szkicu 
Aplikacja Arduino 
Podsumowanie 
Rozdział 3. Podstawy języka C 
Programowanie 
Czym jest język programowania? 
Blink po raz kolejny 
Zmienne 
Eksperymentowanie w języku C 
Zmienne numeryczne i arytmetyka 
Polecenia 
if
for 
while 
Dyrektywa #define 
Podsumowanie
Rozdział 4. Funkcje 
Czym jest funkcja? 
Parametry 
Zmienne globalne, lokalne i statyczne 
Zwracanie wartości 
Zmienne innych typów 
float 
boolean 
Inne typy danych 
Styl zapisu kodu 
Wcięcia
Nawiasy klamrowe otwierające 
Białe znaki 
Komentarze 
Podsumowanie 
Rozdział 5. Tablice i łańcuchy 
Tablice 
Zastosowanie tablic do alfabetu Morse'a i sygnału SOS 
Tablice łańcuchów 
Literały łańcuchowe 
Zmienne łańcuchowe 
Tłumacz alfabetu Morse'a 
Dane 
Zmienne globalne i funkcja setup 
Funkcja loop 
Funkcja flashSequence 
Funkcja flashDotOrDash 
Składanie całości programu 
Podsumowanie 
Rozdział 6. Wejścia i wyjścia 
Wyjścia cyfrowe 
Wejścia cyfrowe 
Rezystor podwyższający 
Wewnętrzny rezystor podwyższający 
Usuwanie stuków 
Wyjścia analogowe 
Wejścia analogowe 
Podsumowanie 
Rozdział 7. Standardowa biblioteka Arduino 
Liczby losowe 
Funkcje matematyczne 
Manipulacja bitami 
Zaawansowane funkcje wejścia i wyjścia 
Generowanie tonów 
Wprowadzanie rejestru przesuwnego 
Przerwania 
Podsumowanie 
Rozdział 8. Zapisywanie danych 
Stałe 
Dyrektywa PROGMEM 
EEPROM 
Przechowywanie wartości zmiennej typu int w pamięci EEPROM 
Przechowywanie wartości typu float w pamięci EEPROM (unie) 
Przechowywanie łańcucha w pamięci EEPROM 
Wymazywanie zawartości pamięci EEPROM 
Kompresja 
Kompresja zakresu 
Podsumowanie 
Rozdział 9. Wyświetlacze LCD 
Tablica wyświetlająca komunikaty za pośrednictwem interfejsu USB 
Korzystanie z wyświetlacza 
Inne funkcje biblioteki wyświetlacza LCD 
Podsumowanie 
Rozdział 10. Programowanie aplikacji sieci Ethernet 
Płytki pozwalające na pracę w sieci Ethernet 
Komunikacja z serwerami sieciowymi 
HTTP 
HTML 
Arduino w roli serwera sieci Web 
Konfigurowanie złączy Arduino za pośrednictwem sieci 
Podsumowanie 
Rozdział 11. C++ i biblioteki 
Mechanizmy obiektowe 
Klasy i metody 
Przykład wbudowanej biblioteki 
Tworzenie bibliotek 
Plik nagłówkowy
Plik implementacji 
Uzupełnianie swojej biblioteki 
Podsumowanie
Skorowidz

PRODUKTY
POKREWNE

INNI KLIENCI
KUPILI RÓWNIEŻ

ZAPYTAJ O
PRODUKT

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

GALERIA

Galeria

PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU

W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
  • Przesyłka krajowa
    • Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
    • Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
  • Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
  • Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.

OPINIE O
PRODUKCIE

Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.